<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


dinsdag, april 25, 2006

Zomer in de bol

Het is werkelijk niet te geloven wat een stelletje schapen wij Nederlanders zijn. Het is één dag mooi weer en de halve stad loopt in t-shirt buiten. Uiteraard met zo'n modieuze drie-kwart broek. De Ray-ban nonchalant aan de broek of bovenop het hoofd, met het risico dat hij de hersenen afknelt.....dat zal ook wel meevallen bij de doelgroep.

Ik zit hier in mijn warme kantoor te wachten tot een of ander persbericht verstuurd kan worden; terwijl ik eigenlijk allang vrij ben. Vrij om in de zon te zitten of een terrasje te pakken.

Ik jaloers? Hoe kom je daar nu bij???

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Toch maar in het onderwijs gaan werken...
Wij spelen buiten!!

12:01 p.m.  
Blogger Haas said...

Ik denk dat dat wel een goed idee is. Ook lekker veel vakanties. :-)

1:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home