<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


woensdag, april 26, 2006

VS annexeren Canada

De weinige Canadezen die ik heb ontmoet hadden één ding gemeen: een hartgrondige hekel aan Amerika. Want 'die daar' zijn arrogant en willen de baas zijn over de hele wereld en trekken zich nergens wat van aan. 'Wij Canadezen zijn niet zo.'

Nu twijfelde ik daar al aan toen ik vorige maand weer beelden zag van de brute moord op duizenden baby-zeehondjes omdat Madames all over the world (lees: Gordon) een echte bontjas willen dragen. Uiteraard goedgekeurd door de Canadese overheid. Maar nu ook het Kyoto verdrag aan de kant wordt geschoven door de Maple-leafs, beginnen ze wel erg veel trekjes te vertonen van hun zuiderburen.

Nu nog Celine Dion tot gouverneur verkiezen en een van de gebroeders Terrance & Phillip tot president en we zijn er: een nieuwe staat voor de Verenigde Staten. Bush zal lekker slapen in de wetenschap eindelijk een bondgenoot te hebben in de noorderburen.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

"De weinige Canadezen die ik heb ontmoet hadden één ding gemeen: een hartgrondige hekel aan Amerika. Want 'die daar' zijn arrogant en willen de baas zijn over de hele wereld en trekken zich nergens wat van aan. 'Wij Canadezen zijn niet zo."

Lijkt wel of ik over de verhouding tussen België en Nederland zit te lezen.

Aan mijn bureaublok zit vandaag een Belg. Wat blijft dat taaltje toch grappig. Ik durf echter niet zoveel tegen hem te zeggen. Ik weet namelijk dat Belgen een hekel aan Nederlanders hebben. Gelukkig kan hij zijn ei kwijt bij mijn buurman. Henk had gelijk toen hij zong dat dat taaltje 'zo mooi zacht is.' Bij dit exemplaar glipt er echter zeer regelmatig een GVD over zijn onderlip!

Daar gaat mijn roze wolk! Ik dacht dat Belgen vriendelijk, nederig en verlegen mensen waren! Deze lijkt meer op een Nederlander!
..............
Eigenlijk best een leuke vent zo.

10:50 a.m.  
Blogger Haas said...

Ik mag toch van harte hopen dat de Belgen zich niet weer bij ons aansluiten. Ik vind het een leuk land, zolang er maar een grens tussen zit. Zeker dat Franstalige tuig hoef ik er niet bij. :-)

12:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Er zit toch een grens tussen?

Limburg en Brabant

Groet,

Een verdwaalde Limbo

11:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home