<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


zaterdag, november 25, 2006

Hoe nu verder?

De vraag die heel Nederland bezig houdt. Wat nu.....?

Ik ben eigenlijk al lang blij dat het CDA de grootste partij blijft. Wees eerlijk, een half jaar geleden stond Wouter nog boven de 50 zetels in de peilingen. Dus dat is de eerste winst. Maar hoe je het ook wendt of keert, ze zullen over links verder moeten. Een coalitie met VVD, CU en Wilders lijkt me niet echt reëel.

Dus het wordt ofwel CDA, PvdA en CU, of CDA, PvdA en SP. Ik hoef zeker niet te vertellen welke mjin voorkeur heeft? Ondanks ik geen fan ben van de standpunten van de CU op het gebied van homohuwelijken, abortus en euthanasie, denk ik toch dat dit een betere coalitie op zal leveren dan met de SP. Al was het alleen maar omdat de standpunten van de SP en het CDA nogal ver uiteen liggen.

We gaan het zien....maar vast niet dit jaar meer.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

en uhmmm.. waar komt de partij van de dieren bij jouw???

arme claus en trix... arme hammie de 2e.. en snuf (en z'n nieuwe vriendinnetje..)..

ik zal ze allemaal de volgende keer dat ik langs kom mee nemen en redden!!!!

4:34 p.m.  
Blogger Haas said...

Ha Tas,

ik ben dol op mijn beesten, maar ik hoop van harte dat de Partij voor de Dieren niet gaat meeregeren. Ik ben sowieso niet zo'n fan van zulke partijen. Ik ben het helemaal eens met wat ze zeggen over dieren. Het probleem is alleen dat in de Tweede Kamer misschien 3 op de 100 onderwerpen over dieren gaan. Maar de Partij voor de Dieren stemt wel mee over die andere 97 onderwerpen. Maar ik weet niet wat ze dan stemmen, want ze hebben het alleen maar over dieren. Misschien hebben ze wel hele anderen ideeën dan ik over onderwijs ofzo.

toedels!

8:38 a.m.  
Blogger Unknown said...

Das niet waar he!!.. Ik luister ook af en toe.

Ze hebben ook hele goede ideeen over onderwijs en zorg enzo.. anders zou ik ze toch ook niet aardig vinden.
Iemand die mij geld wilt geven stem ik op!!!

hihi

10:54 a.m.  

Een reactie posten

<< Home