<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


dinsdag, november 14, 2006

Maurice: vlees noch hond

Het is allemaal aardig dat Maurice de Hond zo vastbesloten is het leven van een ogenschijnlijk onschuldige klusjesman te vergallen, maar zijn andere werk lijdt er zichtbaar onder. Want wees nou eerlijk: er is toch geen hond die gelooft dat de SP groter wordt dan de PvdA. Nou....één hond dan. Want uit de peilingen van Maurice blijkt dat 'De SP de PvdA nadert'. Ik vind Marijnissen een oprechte en integere man, maar je moet het niet gaan overdrijven natuurlijk.

Dus: Maurice, schoenmaker, houd je bij je leest. Want je slaat flater op flater als Peter R. de Vries-wannabe en om eerlijk te zijn hecht ik ook niet zoveel waarde aan je peilingen. Zal ik het beter voor je doen:

CDA: 45
PvdA: 41
VVD: 30
SP: 18
GroenLinks: 5
D'66: 3
Christen Unie: 4
Wilders: 2
Pastors: 1
Partij voor de Dieren: 1

Ik zie een coalitie CDA, VVD, ChristenUnie opdoemen. Bij voortschrijdende inzichten zal ik de peiling bijwerken.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Ik zie..



HELP!! IK DENK DAT IK BLIND BEN GEWORDEN!!!

10:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home