<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


donderdag, augustus 10, 2006

Vakantie

Het is even rustig aan het blog-front. Dat komt omdat ik vakantie heb. Wel een hele week. Tasnim is een weekje hier met Zoey. Nog een Jack Russell in huis. Drie is soms erg veel, zeker als ze hun gekke bui aan hebben, maar wel gezellig. Drie uur door de dierentuin lopen garandeert een rustige avond. Want van alle indrukken, zoals intieme gesprekken met wilde zwijnen, oeran oetangs en pinguïns, worden de hondjes erg moe.

Vandaag staat een lange boswandeling op het program. Kijken of dat ook werkt.

Ik las trouwens dat een gemiddelde Amsterdammer 19 minuten moet werken om een Big Mac te kunnen kopen. Maar er staat weer niet bij hoe dat in Oost-Nederland zit, waar niet het grote geld verdiend wordt. Niet door mij in ieder geval. Ik laat de Big Mac wel even staan vandaag.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

ik kan je vertellen dat na deze zeer vermoeiende week zoey in de trein niet eens meer een snoepje aannam van de conducteur. of het nou was omdat ze poepie vol zat van de hele week snoepen, of omdat ze kapot was ik weet het niet. ze was wel lekker stil vrijdag en zaterdag. ik was er ook wel een beetje moe van, maar het was zeker wel gezellig.weer eens iets anders!!!
nu een paar dagen verder, merk ik dat mijn hondje meer met andere hondjes wilt spelen, dus ik denk wel dat ze jullie mist..
is hammie nog in zijn hokje???

7:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home