<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


woensdag, juli 26, 2006

Tandenknarsend drama

Al 17 dagen slaap ik slecht, breekt het koude zweet me spontaan uit en zie ik overal spoken. Allemaal voor vandaag, 8.30 uur: mijn afspraak bij de tandarts. Ik heb al twee-en-een-halve week pijn in kiezen en tanden, opgezet tandvlees en de stellige overtuiging dat mijn wortelkanaal aan een behandeling toe is. Er bouwt zich een climax op van meer en harder en langer poetsen, tot het bloed eruit spuit. En toen was het zover: ik ging zitten en de hele helse behandeling begon. Eerst met dat spiegeltje in mijn mond. Dan met een haakje.

Tik...tik...tik..

'Zo, meneer Haas. Dat ziet er goed uit. Tot de volgende keer.'

Dan begint de stress opnieuw.