<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


maandag, november 27, 2006

Bijziende griep-viervoeter

Als kop vond ik 'blinde tyfus hond' iets te ver gaan. Wesley Sneijder en Henk Ten Cate niet natuurlijk. Dat is gewoon straattaal. Dat hoor je honderd keer per dag. Nou, hier in het oosten niet hoor. En als ik weer in het westen ben, komt het zelden voor dat ik voor blinde tyfus hond wordt uitgemaakt. Maar schijnbaar de heren Sneijder en Ten Cate wel. Dan zullen ze het er wel naar maken, denk ik.

Het nare is alleen, dat kindertjes die Ajax-supporter zijn (ja, zulke verwarde kinderen zijn er), nu ook denken dat blinde tyfus hond normaal is. Dat Wesley het niet aankan een voorbeeld voor die kinderen te zijn, kan ik me indenken. Hij gedraagt zich zelf nog als een kind. Maar dat Henk Ten Cate als trainer dit soort zaken ook goedkeurt valt me erg tegen. Zeker na de ophef over de uitspraken van Perez van vorige week.

Oh....Henk....op de tv beelden was te zien dat Sneijder het wel degelijk recht in het gezicht van scheidsrechter Bossen zei. De Sparta-speler was al weggelopen....

1 Comments:

Blogger Unknown said...

dus waar ging dit over?? Voetbal zeker..


Taal gebruik van die mensen die te veel betaald krijgen, zou je toch denken dat ze wel een cursus nederlands van kunnen doen??

Gelukkig spreekt het klootjes volk alle talen en verstaan ze deze mensen.

10:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home