<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


zondag, april 30, 2006

Het regent lintjes

Wanneer krijgt iemand een lintje? En waarom? Je moet eerst voorgedragen worden. Natuurlijk gebeurt dat 9 van de 10 keer door een bekende, dus echt objectief is dat niet. En dan bepaalt een commissie of je ook daadwerkelijk onderscheiden wordt. Niet de koningin. Die heeft geen flauw idee dat Mien uit Schubbekutteveen al 25 jaar vrijwillig steenpuisten uitknijpt bij het lokale bejaardenhuis. Of dat meneer De Wit elke zondag naar de roeivereniging gaat om splinters van de roeispanen af te schuren. Wil ze het überhaubt weten? Lijkt me niet.

Wie zou er nu 'echt' een lintje verdienen? Niet allemaal mijn naam invullen omdat ik al bijna twee weken dit log bijhoud. Ik kreeg dit jaar ook al geen lintje. Ondanks ik mezelf had genomineerd.

Volgend jaar beter.....

1 Comments:

Blogger Unknown said...

misschien krijg je een lintje als je de luiertjes uitwast van de kroonkindjes???

gauw een carriere switch maken dus!!
succes (dat betekend, nooit moe zijn.. )

3:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home