<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


maandag, augustus 14, 2006

De blog is niet heidens

Mijn grootste angst is ontzenuwd. Ik had nachtmerries over de vraag of mijn weblog niet onrein, of zelfs heidens zou zijn. Maar gelukkig, de Iraanse president Ahmadinejad (ook maar gecopy-pasted van nu.nl) heeft zelf een weblog. Dan moet het wel verheven zijn boven het onreine.

Mijn nachten kunnen vanaf vandaag weer verslapen worden. Zonder de zweetbaden die ik was gewend hoef ik niet meer elke dag de lakens te verschonen. De 325 schapen die ik van een plaatselijke boer heb geleend om te tellen, kunnen weer terug. Ik kan weer slapen.

Het is wel een beetje sneu dat de boel nu al op zijn kont ligt. Iraanse technologie is toch niet wat het geweest is. Als hun nucleaire programma net zo solide is, hoeft de wereld zich geen zorgen te maken. Maar ik blijf proberen, net zolang tot ik hem op mijn weblog heb kunnen wijzen en we links hebben uitgewisseld. Of begin ik nu weer te dromen?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als je de FBI zeker op je dak wil hebben (zie column 11-8), moet je dat vooral doen...Je weblog onder de aandacht brengen van Ahmadinejad. Straks denken ze nog dat jij degene bent die vanuit Nederland een terroristische aanslag wil plegen door bijvoorbeeld Madurodam op te blazen.

PS: Schapen niet terugbrengen naar slager van Ahmadinejad.

9:22 a.m.  
Blogger Haas said...

Je bent me op het sppor, Rode Rakker. Ik wil echter niet Madurodam opblazen. Ik zit er stevig aan te denken een ballon op te blazen.

Zouden er nu rode vlaggen gaan knipperen en bellen gaan rinkelen bij alle AIVD-gerelateerde toko's?

'Hij zei opblazen! Bel de AIVD'.
-'Dat zijn we zelf.'
'Oh ja!'

9:27 a.m.  

Een reactie posten

<< Home