<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


vrijdag, augustus 11, 2006

Verijdelde aanslag

Gelukkig, er is weer een aanslag verijdeld. Een aanslag op vliegtuigen. Het was al een tijdje geleden dat er iets verijdeld is. En dat stoort me. Het kan twee dingen betekenen, welke me beide niet goed lijken.

Ofwel er wordt niet al te veel verijdeld, zodat er nog talloze andere voorbereidingen bezig zijn om steeds concreter te worden. Dat zou niet best zijn. Maar het alternatief ook niet.

Het alternatief is dat het te lang stil is geweest en dat er daarom is besloten eens goed uit te pakken met een media offensief. Een paar mafkezen met vloeibare bommen zijn altijd wel te vinden. Een busje aanstekervloeistof kun je overal kopen. En als je er daar dan een paar van oppakt, niet de slimste natuurlijk, en roept dat ze aanslagen wilden plegen op vliegtuigen, is het raak. Heel Heathrow wordt lamgelegd, de media smullen. En de wereld is weer gerustgesteld.

Of word ik nu zelf paranoïde?? Volgens mij is er een camera op me gericht en houdt de FBI mijn weblog in de gaten. Dit gaat niet goed......

1 Comments:

Blogger Unknown said...

meedoen met bigbrother!!!

7:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home