<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


zondag, december 03, 2006

Blog, blogger, blogst

Ik ben deze week naar een praktijkseminar over weblogs geweest. Er werd besproken hoe je blogging kunt gebruiken in het bedrijfsleven. Sommige bedrijven hebben zelf een weblog, waar bijvoorbeeld de grote baas regelmatig een stuk schrijft. Dat is voor mij nog niet zo heel relevant. Maar het monitoren van weblogs wel. Want je wilt natuurlijk weten wat anderen over je schrijven.

Ook voor mijn eigen weblogje probeer ik het één en ander uit. Zo ben ik nu ingeschreven bij Technorati, een search engine speciaal voor weblogs. Google zoekt namelijk wel naar weblogs, maar niet naar subdomeinen, zoals haasmaaktherrie.blogspot.com. Dus hopelijk schiet het bezoekersaantal omhoog en komt mijn eerste post alsnog uit......

Let's keep on dreaming.