<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


vrijdag, december 01, 2006

Geen traangas nodig

Ik had gisterenavond geen traangas nodig om van binnen te janken. Een stel mafkezen probeert moedwillig mijn club kapot te maken. Want al zit ik niet elke week in De Kuip, ik heb nog wel een Feyenoord hart. Een bloedend hart. Voor de zoveelste keer vonden enkele lieden het nodig een stad te verbouwen. En niet in de zin van 'Eigen huis en tuin'.

Toen de ellende begon dacht ik aan het incident in Frankrijk waarbij een supporter is doodgeschoten door een agent die in het nauw werd gedreven. Mijn eerste reactie toen de ruiten van het Uit-vak sneuvelden was dan ook: schiet maar. Maar ik vergat even dat de Franse politie en de echte Feyenoord fans wél enige beschaving in hun donder hebben. Dus traangas was een goed alternatief.

Maar wat is nu een goede straf? Die raddraaiers moeten een levenslang stadionverbod krijgen en verantwoordelijk worden gehouden voor de schade. Maar ja, een stel dwazen kan heel veel meer schade veroorzaken dan dat ze kunnen betalen. Maar de club is ook de pineut. Uiteraard een enorme boete voor Feyenoord om mee te beginnen. En waarschijnlijk een aantal wedstrijden zonder supporters. En misschien zelfs wel uitsluiting van Europese toernooien. En als er dan volgend jaar weer geen geld is voor nieuwe spelers, dan is het natuurlijk de schuld van de voorzitter. Niet van die dwazen die Feyenoord miljoenen kosten aan boetes en gederfde inkomsten.

Nog even, dan loopt ook onze sponsor weg. En ik zou hem geen ongelijk geven.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

dus.. wat is er nog leuk aan voetbal??

9:00 a.m.  
Blogger Haas said...

Op dit moment heel erg weinig, tas. Ik heb de tv na de rust uitgezet en ben naar dokter House gaan kijken. Ik had er even geen zin meer in.

9:13 a.m.  

Een reactie posten

<< Home