<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


zondag, juni 04, 2006

Übermensch

Ik las dit in de krant:

10 procent van de Nederlanders komt openlijk uit voor zijn racistische denkbeelden. Ze menen dat Nederlanders intelligenter zijn dan allochtonen.

Ben ik de enige die de discrepantie hierin ziet? Die 10% zullen nu waarschijnlijk denken 'Discrewattes? Doen die mee aan het WK?'

Ik heb met een collega wel eens een discussie over onze democratie. We zijn tot de conclusie gekomen dat democratie albosluut niet meer voldoet. Types zoals hierboven omschreven mogen in een democratie namelijk ook stemmen. Eigenlijk moet iedereen een IQ test ondergaan voordat ze het stemhokje binnenmogen. Onder de 80, geen stemrecht. Aan de andere kant, dan zou het gehele MidWesten van de VS niet meer mogen stemmen.

Het vervelende is dat, om dit systeem af te schaffen, je een meerderheid (ik vermoed zelfs 2/3) nodig hebt. Dat kan nog lastig worden. Ik roep medestanders op zich aan te melden bij de Hazenpartij. Andere partijstandpunten worden dat de types waar dit artikel over begon, ook geen kinderen meer mogen krijgen. Er zal gestemd moeten worden over het punt omtrent het afpakken van rijbewijzen van bejaarden.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

soo heee!! jij bent echt wel streng!!!

Wat een vooroordelen over mensen die een IQ hebben onder de 80.. die mensen kunnen ook heel lief, aardig enzo zijn!! iemand moet toch op de dieren partij stemmen!!

1:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tja, zolang die mensen het bij de partij voor de dieren houdenvind het ik het best... ik sluit me wel aan bij Haas... ;-)

1:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home