<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


maandag, juni 26, 2006

SCHANDE!!

Het is een schande. Een blamage. Schaamrood tot achter de oren. Rotte eieren. Tomaten. Pek en veren!

Nee, niet het Nederlands elftal, maar het feit dat ik zo lang niet geblogd heb. Sorry! Vakantie....je kent het wel.

Ik beloof bij deze beterschap.

Ok....toch even voetbal. Waarom begint iedereen weer met dikke vingers te wijzen 5 minuten na de uitschakeling van het Nederlands elftal. 'We' zijn in een opbouwfase. Wacht nou tot het EK 2008 voordat je begint te memmen. Door alle Nederlandse wijzers dufde Marco gisteren de opzichtig falende Robben niet te wisselen. Want we weten wat er gebeurde met de laatste die dat durfde.....

2 Comments:

Blogger Unknown said...

nee, wat?? vertel, vertel.. Man ik wil echt alles leren over voetbal!!!

niet vertellen hoor, ik loog, ik wil er niets over weten.. ik weet alleen dat de buurman de oranje vlaggetjes weer van mijn balkon wilt halen.. en ik vondt het net zo leuk!! misschien moeten we nu gewoon wat andere kleuren er bij hangen, dan blijft de straat toch vrolijk!!

en waarom haalt iedereen zo super gauw die vlaggen naar beneden, misschien zien die super betaalde voetballers dan hoe wij ze aan het steunen waren (nou ja ik vondt het wel geining die vlaggetjes.. steunen.. deed ik niet echt, maar jullie wel!!) en nu zien ze dat niet en voelen ze zich ook echt niet schuldig dat ze slecht hebben gevoetbalt, hey opa hoorde ik gillen; STELLETJE PAARDEBLOEMEN!!!!!!! ME VROUW HAD DIE NOG GEHAD!! en me oma is al best wel oud hoor, nu is ze wel super fit, dat geef ik toe, maar toch al een oude vrouw..

nou ja, geld geld geld, er is een hoop geld in om gegaan, in de wuppen,de spelers, in de vlaggen, in het bier, in de achtelijke petten, t-shirts ga zo maar door. en toch hebben we niet gewonnen.

shit happens!!

8:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Groot gelijk! Altijd dat gezeik na een uitschakeling. En gelijk weer zeuren dat Davids en Seedorf met al hun ervaring zijn thuisgelaten. Zij waren toch de reden dat het al jaren niet lekker liep binnen Oranje en dat bijna heel Nederland 2 jaar geleden Oranje uitkotste. Onze jongens hebben gewoon wijze lessen opgedaan die ze mooi meenemen in hun rugzakjes naar Oostenrijk/Zwitserland. Maar eerst Luxemburg, Bulgarije, Roemeniƫ en nog wat Oostblok Verweggistans uitschakelen! En dan verslaan we over twee jaar gewoon met jongens als Huntelaar, Vlaar, Hofs, Castelen en Schaars Portugal in de finale!!!!!

10:16 a.m.  

Een reactie posten

<< Home