<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


zaterdag, juli 08, 2006

bekend, beroemd, berucht

In de eerste post op dit weblog heb ik al gezegd dat ik beroemd en ranzig rijk wil worden met mijn blog. Ik zorg voor 10.000 hits per dag binnen een jaar en verkoop het hele blog dan voor 5 miljoen aan Veronica. De eerste stap is gezet. Ik heb me opgegeven voor Whatzup van Veronica Magazine. Zij besteden elke week aandacht aan een weblog. Dit is de eerste stap in de goede richting. Hiermee verover ik jong (voelend) en progressief Nederland.

'What are we going to do tonight, Brain?'.
-'The same thing we do every night, Pinky. We try to take over the WORLD!!'