<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


dinsdag, juli 11, 2006

En toch wordt het nog gekker


In 'het moet niet gekker worden' heb ik al mijn verbazing geuit over mensen en hun huisdieren. Maar gelukkig kan het nog gekker. In de Telegraaf stond vandaag een artikel over de operatie aan een goudvis met een gezwel. En geloof het of niet, het beestje zwemt weer vrolijk rond. Ik wil niet weten hoeveel goudvissen je kunt kopen voor de pijs van die operatie.

Lees meer....

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Haas,

Ga nou eens een echte krant lezen en stop met geloven wat ze in de Telegrof zetten!!!!!!

4:55 p.m.  
Blogger Haas said...

hallo Crow.
ik ben het met je eens dat de Telegraag niet de kwaliteitskrant is waar je je 's ochtends op verheugd. Het is niet meer dan de Privé op dun papier. Maar ik mag toch hopen dat je de Telegraaf nu niet gaat beschuldigen van het simuleren van een operatie aan een goudvis. Want wees eerlijk; echte sensatie is dat niet.

8:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home