<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


woensdag, juli 12, 2006

U vraagt, wij draaien

Mijn vrouw houdt niet zo van politiek. Zij vroeg mij of ik ook stukjes wilde schrijven over dingen die zij in de krant had gelezen of had gehoord. Natuurlijk doe ik dat. Vrijwel elk onderwerp kan dankbaar ge- of misbruikt worden. Voor haar zijn de stukjes over honden bijvoorbeeld.

Rode Rakker was ook niet te spreken over een artikel over politiek (zie post PtdD). Hij zag het probleem niet zo in een pedo-partij. En hoewel ik hem de wind van voren heb gegeven, hoop ik toch dat hij vaker commentaar zal geven.

Bij deze dan ook een oproep: Laat eens weten welke onderwerpen jou aanspreken.

U vraagt, wij draaien.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hé, ja, een eervolle vermelding in de column van Haas!
Van mij mag de Pedo-partij zo meedoen aan de verkiezingen. Ze vallen toch niet op tussen al de clowns die nu in de huidige en voorgaande kabinetten Balkenende zitten en gezeten hebben. Een mooie kans om net zo hard op hun bek te gaan als D'66, LPF en hopelijk VVD en CDA.
Ik ben benieuwd hoe ze dan campagne gaan voeren en hoe ze kiezers voor zich willen winnen. Hoe smakeloos zou hun partijposter of campagnefilmpje eruit zien? Ik vermoed dat menig standje van de NVDP veel bekijks zal trekken en dan niet voor de gretige aftrek van folders of partijstandpunten. De kiezers kunnen gelukkig op iedere politieke markt bij de SP terecht voor hun tomaten om menig partijlid te bekogelen op hun campagnetoer. Het zal wel niet van een campagnetoer komen, want deze sukkels durven na hun bekendmaking niet eens meer over straat. Ze worden bedreigd en buitengesloten door hun omgeving. Deze losers zijn dankzij de persvrijheid, waar ze zelf gebruik van gemaakt hebben, niet eens meer in staat om een campagne te voeren. en zijn we daarom hopelijk al weer van ze voorlost nog voordat de verkiezingen plaats vinden.

3:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home