<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


zondag, augustus 20, 2006

Regen, modder en meer regen

Als iemand mij voorstelt om te gaan kamperen, trek ik normaal een gezicht als een oorwurm met darmkrampen. En als ik dan ook nog eens een camping met 55.000 permanent aangeschoten hardrukkers voorgeschoteld krijg, komt die oorwurm er ineens achter dat hij helemaal geen darmen heeft.

Maar de laatste tijd lijkt een weekend Lowlands me toch wel een ervaring die je eens gehad moet hebben. Net als niezen en cola drinken tegelijk. Misschien niet prettig, maar je weet het nooit zeker tot je het geprobeerd hebt.

Dus misschien dat ik me volgend jaar, als deze verminderde toerekeningsvatbaarheid dan nog steeds aanhoudt, laat overhalen toch eens naar Lowlands te gaan. Wie weet. Moet ik wel eerst leren een tent op te zetten.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Haas, zet je er overheen. Het waren twee mooie dagen tot de derde dag de natte pleuris uitbrak. Maar goed die twee mooie dagen Lowlands nemen ze mij niet meer af. En het was de moeite waard, want waar zie je anders:
- Een ortodoxe Jood die reggae maakt;
- 6 Brabo's die met hillbilliemuziek (ook wel Americana genaamd) een hele tent op z'n kop zetten;
- Een Australische surfdude (Xavier Rudd) die tegelijkertijd gitarist, drummer, percussionist, mondharmonica en didgeridoo speelt;
- Een 6-tal wildemannen die Middeleeuwse muziek maken op Middeleeuwse muziekinstrumenten (incl. koor, orkest en operazangeres);
- Buikschuivers in de modder a la Pi-air in z'n NAC-tijd;
- Een stel wilde homo's en een manwijf (the Scissor Sisters);
- Een stel Punkzigeuners (Gogol Bordello) die de zaal plat spelen met leuke Balkan Polka's;
- De Loco Loco Discoshow;
- Klaas van Eerden op z'n best;
- Geert ("Got, wat zit je haar leuk") Wilders die weggejoeld werd
- Een bejaarde Punker (Iggy Pop) van 59 jaar, die met z'n oude band (The Stooges) weer rare caperiolen uithaalt.
Voor deze acts had ik graag een dagje regen over. Dus laat je volgend jaar maar overhalen! Voor tenten opzetten heb je ook cursussen. Ik zie je volgend jaar op Lowlands!

1:43 p.m.  
Blogger Haas said...

Hallo Rakker,
je maakt me alleen maar nieuwsgieriger naar Lowlands. Dit moet wel hét event van het jaar zijn. Vooral de ortodoxe reggae-jood en de middeleeuwse wildemannen klinken erg....interessant.

Tot volgend jaar. En maar hopen op regen, veel regen.

1:46 p.m.  
Blogger Unknown said...

het leukste is nog je rubberen kaplaarsjes in je tent te laten staan en met je schoentjes in de modder te stampen!!!

Sock on!!!

9:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home