<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


zaterdag, september 23, 2006

The Beatles are back!

Ik ben gisterenavond naar de Beatles geweest. Die traden op in het bruisende Rijssen. De Beatles zijn in Tsjechiƫ gereincarneerd. Hoewel het niet echt dubbelgangers zijn van de Fab Four, doen ze het heel leuk en als je je ogen dichtdoet, hoor je af en toe het echte Beatles geluid.

En geloof het of niet, ik heb zelfs met de heren op het podium gestaan. Ik...met de Beatles. Als ik nu niet beroemd word, weet ik het ook niet meer.

Als je ook wilt meevoelen met de Beatles-mania....ze komen nog in verschillende theater bij u in de buurt, of wat verder weg. www.thebeatles.cz

2 Comments:

Blogger Unknown said...

en ik heb de kevers gezien op lowlands, de nederlandse beatles... erg gaaf!!!
he jood!! is een wereld nummer. ga zo maar door!!

1:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja de Kevers, die heb ik ook gezien op Lowlands. Ik ben benieuwd wanneer de coverbands "Rollende stenen", "De Wie", "roze Floyd", "De politie", "Koningin" en "Geweren en rozen" optreden in Rijssen.

11:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home