<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


donderdag, september 28, 2006

Zijn de Muppets dood?

Het is een tijd geleden dat Kermit belde. En sinds ik ben getrouwd laat Miss Piggy me helemaal links liggen. Voor kook-tips kom ik altijd nog wel bij de Zweedse kok terecht, maar ook die lijkt verhuisd te zijn naar Verweggistan. De twee zeurende oude mannetjes op het balkon zijn uitgezeurd. Gonzo uitge-gonzo'd. Zijn de Muppets dood?

Wie kan hier helderheid over geven? Waar zijn de Muppets? Geen films, niet meer op tv....zijn ze de Freggels achterna? Zwemmen met de Snorkels? De Smurfen krijgen volgend jaar een nieuwe film. In 3-D zelfs. Maar de Muppets......kweenie.

Dus....Muppet-fans (lees: Tasnim): waar zijn de Muppets?!

4 Comments:

Blogger Unknown said...

In Oz!!! Ze hebben een hele mooie leuke nieuwe film. Muppets in Oz!!!
Met liedjes en natuurlijk een moraal in het verhaal (there is no place like home).
Ik neem hem volgende keer wel mee samen met je cadeautje, misschien ga ik dan wel klappen en op en neer springen op de bank...

8:12 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tasnim, is dit een verzoekcolumn van Haas voor jou? Dan heb je eindelijk je zin gekregen!

10:09 a.m.  
Blogger Unknown said...

Heerlijk een keer mijn zin krijgen!!!

3:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nou, nou wat een commentaar, leuk hoor Tasnim.
Groetjes Coby

7:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home