<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


dinsdag, september 26, 2006

It wasn't me

Het is weer zover....Maxima is zwanger. Het was een kwestie van tjid natuurlijk. Eerder dit jaar voorspelde ik op dit weblog al dat Max dit jaar nog zwanger zou worden. Maar eerlijk is eerlijk, daarvoor hoef je geen Jomanda te zijn. Uiteraard wordt het weer een meisje. Bea heeft drie zoons, dus moet Maxima drie dochters krijgen. En buiten dat, Maxima is zelf een meisje, dus zal ze ook wel een meisje voortbrengen.

Max is uitgerekend half april. Maar bronnen binnen de RVD hebben me toevertrouwd dat ze meestal twee weken speling aanhouden bij het koninklijk huis. Dus eigenlijk is Max al twee weken verder dan verteld wordt. Klopt logischerwijs ook, want anders zou Max pas 10 weken onderweg zijn, en dat is een betje vroeg om het al wereldkundig te maken. Dus wie weet wordt het koningskind op dezelfde dag geboren als ons eigen koningskind.

p.s. Alex....ik weet echt van niets! Mijn naam is Haas.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

is bea dan een man?? dat die 3 zoons heeft gebaard??? je hebt het wel over de koningin, flapdrol!!

10:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat was het slechtste nieuws dat mij gisteren bereikte. Weer zo'n geldverslindende telg van Oranje.....Leve de republiek!

11:24 a.m.  
Blogger Haas said...

Zo had ik het nog niet bekeken, Tas. Is Bea een man? Wie weet. Ik denk dat hier een taak ligt voor royalty verslaggevers.

En Rode Rakker, maak je geen illusies, de kids van George W.B. krijgen ook een leuke zakcent en geven een vermogen uit aan beveiliging. Het Witte Huis bedruipt zichzelf ook niet van de opbrengsten van rondleidingen.

9:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Okay, maar een MP doet tenminste nog iets voor zijn werk (afgezeken worden door oppositie, oorlogen starten, bevolking uitknijpen met bezuinigingen) en als je vindt dat zo'n MP het niet goed doet, dan stuur je hem eens in de 4,5 jaar naar huis. Dat kan je met die lintenknippers niet doen.

12:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home