<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


zondag, december 10, 2006

De allereerste??

Ik heb vandaag oliebollen gebakken. We hadden zin in oliebollen dus heb ik vandaag de keuken bevuild. Eens per jaar eten wij oliebollen als avondeten. Niet gezond? Dat durf ik te betwijfelen. Want de komende weken hebben wij echt geen trek meer in oliebollen. Als je er elf (ja, ik heb geteld) achter elkaar naar binnen hebt gewerkt, ben je voorlopig van je trek af. Het telt in ons voordeel dat mijn oliebollen iets kleiner zijn dan die bij de kraam.

Maar mijn echte vraag was dus; ben ik de eerste die dit jaar thuis oliebollen heeft gebakken? Dat zei mijn schoonzus. Natuurlijk zijn er zat mensen die al aan de kraam gesnoept hebben, maar echt zelf bakken.....dat hebben er volgens mij nog niet veel gedaan?

Ook een oliebol? Dat kan, er zijn er een paar over.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

je wordt steeds vreemder...
Zijn je hormonen op hol geslagen??

8:19 a.m.  
Blogger Haas said...

Tas, je weet toch dat JIJ mijn grote voorbeeld bent! ;-)

8:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat is pas cool!!

Bedankt

9:29 a.m.  

Een reactie posten

<< Home