<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


zondag, december 17, 2006

(G)een lot uit de loterij

RIJSWIJK - De Nationale Postcode Loterij is aangeklaagd door een vrouw uit
Heusden. De vrouw zegt psychische schade te ondervinden omdat ze geen loten had terwijl de hoofdprijs in haar straat viel, zo verklaarde ze zaterdag in NOVA.


Ik droom al jaren van de hoofdprijs in de oudejaarsloterij. 20 miljoen dat valt op mijn staatslot, dat zou prettig zijn. Als iemand die geen loten heeft al een loterij aan mag klagen, dan mag ik dat zeker, gezien het feit dat ik de afgelopen drie jaar wél een oudejaarslot heb gekocht. Maar, ik ben de beroerdste niet. Als de Staatsloterij mij 10% van de prijs geeft, zal ik er geen rechtzaak van maken. Ben ik coulant of niet?!

Oh, mocht deze opzet niet lukken....dit jaar heb ik geen lot. Probeer ik het op die manier volgend jaar weer. :-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zou toch echt gaaf zijn 20 miljoen winnen..
Ga gewoon weer dromen dit jaar dat ik misschien kan winnen...

8:56 a.m.  

Een reactie posten

<< Home