<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


woensdag, september 13, 2006

HO HO!!!

Ho eens eventjes. Iedereen mag zeggen wat hij of zij wil maar je kan te ver gaan. Dit is de reaktie van Rode Rakker op de post over Geer en Goor:

Talpa sucks.......zeker nu de horizontale programmering van de publieke omroepen er is. Wie mist Geer & Goor nu als er 10.000 keer leukere programma's als De Lama's, Try before you die, Lijst 0, Koefnoen, Pauw & Witteman en de Keuringsdienst van Waarde zijn. Daar blijf ik nu eerder voor thuis dan die nichtigere, inhoudsloze dialogen van Gordon en Gerard. Maar ja in een land waar Toppertje de hitlijsten kan aanvoeren kan je op je klompen aanvoelen dat Geer en Goor beter scoren dan de door mij genoemde programma's.

Je mag alles zeggen over iedereen, maar je blijft van Geer en Goor af! De programma's die Rakker noemt, zijn stuk voor stuk toppertjes (is dit een leuke woordspeling of niet?!), maar Geer en Goor zijn heilig. Soms moet je tv kunnen kijken terwijl je hersens uitstaan en bijkomen van een zware dag. Daarvoor zijn Champions Leauge wedstrijden en Geer en Goor verzonnen.


p.s. Rakker, je vergeet 'spuiten en slikken' nog te noemen.

;-)

9 Comments:

Blogger Unknown said...

spuiten en slikken is dat niet een beetje kinky voor een aankomende vader?? Dan moet je toch een goed voorbeeld zijn voor je kind?? netjes, tam, geen drank en drugs enzo?? of is dat mijn verdraaide manier van aankomende ouders?
( o jee krijg ik nu ruzie met jullie, eerst geer en gor en dan nu jouw in een hokje gooien... )

9:31 a.m.  
Blogger Haas said...

Als mijn kind over een jaar of 15 thuiskomt en zegt: So pa, wat ik nou heb gedaan. Ik heb eerst een onwijze trip op paddo's gehad en toen met een breezersletje wezen plompzakken, dan moet ik toch weten wat hij bedoelt?! Anders ben ik ook geen goede vader. :-)

9:34 a.m.  
Blogger Unknown said...

Daarvoor bel je mij dan toch op!!!
Wat is mijn rol dan nog als ik je dat niet kan vertellen........
of heeft hij die paddo's van mij gehad.. ??

9:47 a.m.  
Blogger Haas said...

Als hij/zij bij jou is geweest komt hij/zij terug met een tattoo van een Muppet op zijn/haar arm....daar ben jij dan toch voor :-)

9:57 a.m.  
Blogger Unknown said...

Kijk!! weet ik gelijk weer wat mijn taken zijn.. pfff (voel me weer helemaal veilig)
bedankt!!

12:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zie je nou wel, dat jullie het allang niet meer over Geer en Goor hebben.........Wel een goeie trouwens want "Spuiten en Slikken" was ik idd vergeten te noemen. Ik blijf er bij dat Geer & Goor echt "totally gay" (om maar met de woorden van de Bloodhound Gang te spreken). Net zo slecht als Patty Brard, Big Brother, Catherine Keyl, Hans Kraaij Jr., Shownieuws (en alle spin-offs), de mode-politie, een gemiddelde competitiewedstrijd van Feyenoord of een kwalificatieduel van het Nederlands elftal of iedere realitysoap van welke BN'er dan ook. En zo kan ik nog wel een hele lijst met treurige tv-programma's opnoemen.

4:18 p.m.  
Blogger Unknown said...

je vergeet de extreme make overs!!!!

8:20 a.m.  
Blogger Haas said...

hhhggggggggggrrrrrrrrrrr

Dit is het geluid van hyperventileren. Dat je Geer en Goor afzeikt heb ik inmiddels geaccepteerd, je kwam immers met goede alternatieven. Maar nu begin je ook al mijn clubje te dissen. Ik ben het ermee eens dat Feyenoord niet de sterren van de hemel speelt momenteel, maar handen af he!?!

De meeste Feyenoord-dissers zijn 020-aanhangers, en ik geloof dat die ook niet al te veel te juichen hebben op het moment.

9:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Haas, ik weet niet of je gisteren gekeken hebt, maar 2-5 is toch beter dan 2-2 (met de nodige mazzel)! Trouwens ik dis je clubje niet maar zoals Theo Maassen (fan van de club die Feyenoord komend weekend een pak slaag gaat geven)al zei: "Naar Feyenoord kijken dat doe je toch niet! dat is net zoiets als kijken naar een dodelijk ongeluk!" En slim zijn ze ook al niet bij Feyenoord, want als je al een jaar lang weet dat Kuyt vertrekt dan zoek je toch in al sinds vorig jaar een opvolger en niet direct na zijn vertrek. Dat is pas goed beleid voeren!
Tasnim, bedankt, Extreme (home) make-overs was ik idd vergeten.

9:21 a.m.  

Een reactie posten

<< Home