<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


dinsdag, december 19, 2006

Serious Request

3FM organiseert weer de Serious Request. Het goede doel is deze keer het opruimen van landmijnen. Daar liggen er nog 30 miljoen...ja, 30.000.000, van over de wereld. Kinderen worden verminkt door deze ondingen. Dus...vraag een plaat aan en doneer een bijdrage aan Serious Request.

30 miljoen landmijnen...daar kun je niet omheen. www.3fm.nl

Ik heb geen plaat aangevraagd. Ik heb gevraagd mijn weblog te promoten in ruil voor de donatie. Ik hoop dat ik zo kan bijdragen aan de actie.

Jongens...zet 'm op. Oh Claudia....jij ook natuurlijk. :-)

p.s. laat een berichtje achter als je de actie gesteund hebt.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Dit is wel een hele zielige respons. Blijkbaar een hoop landmijnen-fans hier :)

2:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home