<$wonen in Duitsland, huis in Duitsland, verhuizen naar Duitsland, weblog Duitsland$>

Wonen in Duitsland

Haas Maakt Herrie is een weblog over wonen in Duitsland. Wat komt er allemaal bij kijken? Wat moet je allemaal regelen als je een huis in Duitsland gaat kopen? Waar liggen stressmomenten en waar de geluksmomenten? En natuurlijk...waarom wil men verhuizen naar Duitsland en werken in Nederland? Volg het hier.....

Naam:
Locatie: Almelo, Netherlands


vrijdag, januari 26, 2007

Pyjama

Het is een wonder. Ik heb een pyjama gekocht. En ik heb hem nu aan. Ik slaap al jaren en jaren 'op z'n commando's', maar ik had het zo vreselijk koud de afgelopen nachten dat ik meteen een pyjama ben wezen kopen. Zo'n echte ouwe lullen pyjama, met een blauwe broek en een lichtbruine bovenkant.

Ik hoop dat er geen foto's op internet gaan rondzwerven....

1 Comments:

Blogger Unknown said...

das handig voor als het kind er is, schrikt het niet zo als 'die naakte pappa' elke nacht in zijn/ haar kamer komt.
Gaat het nog harder huilen!!

3:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home